Gå til innhold

Goood preworkout stuuuff


duude

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

All time favorite: Eiselt Trück. Knallprodukt, minuset var smaken. Det smaker rett og slett galskap.

Ellers prøvd diverse dimethyl-produkter som 1MR etc. De fungerer fint, men blir veldig svimmel av de. Gir god pump. Gir marginal økning i maks styrke, men senker utholdenhet og jeg blir svimmel ved mer enn noen få reps.

Hissigste jeg har kjørt i nebbet var 3,5 scoops JACK BOMB (nederlandsk shit kjøpt i Sverige. Det er som 1 MR, men hissigere doser (i hvert fall med så mange scoops). Alvorlig tunnelsyn og følte meg ruset. Løftet 35 reps med egen kroppsvekt i benk, men holdt på å svime av etter settet. Prøvde meg på markløft. Måtte kjappe meg så jeg ikke skulle svime av, klarte bare 2-3 reps av gangen.

Skal sies at jeg på ingen måte blir svimmel på trening under selv de mest krevende omstendigheter.

Nå har jeg bestilt meg to bøtter Craze. Blir spennende å se hvordan det funker, fått mye skryt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sup bra.

Har prøvd en god del (har ikke blitt større av noen av dem, hehe) og favorittene er Neurocore fra MuscleTech, Mutant Mayhem fra PVL, og delvis 1.M.R fra BPI.

Har akkurat startet med Superpump MAX fra Gaspari, prøvd to ganger og hatt veldig gode økter, så den virker lovende. Usikker på om den inneholder 1,3dim..

Alle de jeg nevner har vært gode på smak. Ser du bor i Oslo, da har du kanskje ikke så lang vei til Sverige? Isåfall ville jeg anbefalt deg å sjekke ut MMSports sine egne pre-wo's. De er veldig gode og ikke minst uslåelige på pris. Jacked XX og VIP-X er veldig bra saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...