Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt kuttet ut brød, men teller grove pitabrød også som brød?

Er veldig glad i grove pitabrød med karbonadedeig, tacokrydder og masse grønt! :)

Fortsetter under...

Skrevet

Om du kutter ut brød pga karbohydrater eller gluten så ja, da er det jo samme ingredienser i pitbrød.

Personelig prøver jeg å spise lite brød, men unner meg grove pitabrød eller wraps til tacoen, because it's worth it.

Skrevet
  "OhMickey skrev:
Om du kutter ut brød pga karbohydrater eller gluten så ja, da er det jo samme ingredienser i pitbrød.

Personelig prøver jeg å spise lite brød, men unner meg grove pitabrød eller wraps til tacoen, because it's worth it.

Ja, er på grunn av karbohydratene. Ble bedt om legen min om å kutte ut brød, og spise mindre potet, pasta og ris.

Skrevet

Bare å se på innholdsfortegnelsen på pitabrød, like mye karbohydrater som i grove brød :) Har hørt folk på lavkarbo som spiser maistortilla som ett bedre alternativ til skjell og pitabrød, men som sagt "hørt" så du kan jo sjekke det opp :)

Skrevet

Tidkrevende, men er fullt mulig å steke opp omeletter i stedet og bruke disse som "pitabrød" med karbonadedeigen og grønnsakene inni :) Skal i hvert fall love deg at du kommer til å bli atskillig fortere mett av disse :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...