landmine Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hei Tenkte å teste prosjektet som Martin har gjennomført. (med glans) Har et par spørsmål rundt dette. Er det mulig å bytte ut et måltid eller to med proteinpulver på denne dietten? feks til frokost iallefall? Og det treningsprogrammet han kjørte. om man klarer maks 12-14 reps på første settet, så klarer iallefall ikke jeg det på andre settet med bare 20-40 sek pause, skal jeg då ta så mange jeg klarer på andre og tredje settet? eller bør jeg gå ned i vekter? For meg som er utrent, kommer jeg garantert til å få kjempe gangsperre i begynnelsen, skal man då fortsette å kjøre på med programmet med full gangsperre, eller bør jeg vente til den har roet seg litt? Takknemmelig for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 ikke noe problem med proteinpulver, det blir bare ikke anbefalt pga metthetsfølelse. Du trenger ikke være redd for gangsperr, den forsvinner ettervert når du blir vant med det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
landmine Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Takk for svar! Skal trene hjemme, så har ikke tilgang til apparater, men har benk og manualer. Er det noen øvelser som kan anbefales for triseps, rygg og bein, med det jeg har av utstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.