Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg held på å kome meg etter ein relativt kraftig infeksjo, og går på ein heftig penicillinkur. No har eg fått behandling i såpass mange dagar at både førlegheita og smertene er i sjakk. Tålmodigheita klarar eg derimot ikkje å halde i sjakk.

No har eg hatt treningsfri i åtte dagar, så spørsmålet er vel om eg kan starte opp att heilt forsiktig?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/7566-sjukdomsbehandling-og-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Seriøst, ikke gjør det med mindre fastlegen din har sagt OK. At du er symptomfri betyr ikke nødvendigvis at du er frisk :)

Husk at du har resten av livet å trene på, la kroppen restituere seg skikkelig etter en smell så varer den (du) lengre.

"Asle Bøe skrev:
Hvorfor kan du ikke gå ut og få deg litt frisk luft?

Det gjer eg jo sjølvsagt, i tillegg til å mate dyra til gards. Eg er ikkje HEILT i ro, sjølv om det følest slik. No er eg vandt til å ha to og ein halv time på treningssenteret dagleg, og eg er jo heime heile dagane, dermed vert dagane plutseleg mykje lengre;)

"Årolilja skrev:
Det gjer eg jo sjølvsagt, i tillegg til å mate dyra til gards. Eg er ikkje HEILT i ro, sjølv om det følest slik. No er eg vandt til å ha to og ein halv time på treningssenteret dagleg, og eg er jo heime heile dagane, dermed vert dagane plutseleg mykje lengre;)

I feel your pain :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...