Gå til innhold

Sjukdomsbehandling og styrketrening


Årolilja

Anbefalte innlegg

Eg held på å kome meg etter ein relativt kraftig infeksjo, og går på ein heftig penicillinkur. No har eg fått behandling i såpass mange dagar at både førlegheita og smertene er i sjakk. Tålmodigheita klarar eg derimot ikkje å halde i sjakk.

No har eg hatt treningsfri i åtte dagar, så spørsmålet er vel om eg kan starte opp att heilt forsiktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan du ikke gå ut og få deg litt frisk luft?

Det gjer eg jo sjølvsagt, i tillegg til å mate dyra til gards. Eg er ikkje HEILT i ro, sjølv om det følest slik. No er eg vandt til å ha to og ein halv time på treningssenteret dagleg, og eg er jo heime heile dagane, dermed vert dagane plutseleg mykje lengre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjer eg jo sjølvsagt, i tillegg til å mate dyra til gards. Eg er ikkje HEILT i ro, sjølv om det følest slik. No er eg vandt til å ha to og ein halv time på treningssenteret dagleg, og eg er jo heime heile dagane, dermed vert dagane plutseleg mykje lengre;)

I feel your pain :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...