Fit mum;) Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Må si jeg merket litt i kveld at jeg var mer slapp etter 2 dager med lite kalorier og karbs. sov en time før trening så ble det litt fullkropp med kun 3 sett med 10-15 reps, noe helt annet enn det jeg har trent siste mnd! Spennende å se om det kommer noe ut av dette eller om jeg bare blir svak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Prøv å lag deg en loggbok og oppdater der Li na 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 hvor lager jeg en loggbok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caped Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 hvor lager jeg en loggbok? Lag en ny tråd under "loggbok" på forumet;) så kan du kopiere linken og lime det inn i personlige detealjer-->loggbok. Da vil den ligge oppe på linja der slik at du finner den lett GrommiZ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.