Johan Milfred Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Heisan Lurte på når dere kjører deload, hvor mye reduserer dere på vektene og hvor lenge kjører dere deload? Har kjørt det samme ca i 3-4 måneder og stangnerer litt :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Tar en uke med lett trening ca 40-50% når jeg føler jeg trenger det eller at det er i programmet. Varer som regel i en uke, men hvis jeg har stagnert ordentlig og kanskje er litt knekt så tar jeg helt trenings fri og prøver meg heller på nytt program etter 1-2 uker Johan Milfred 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan Milfred Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Såpass reduksjon ja. Akkurat. Prøver å bytte program sånn ca hver 3.måned, men er lett å gå i samma "tralten". Har ikke stagnert helt, men kjenner det stopper litt på max litt før enn tidligere. Takk for innspill :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.