Gå til innhold

Bra, middels eller dårlig?


Anbefalte innlegg

Jeg har trent i litt over en mnd nå sånn skikkelig motivert..

Så på livvidde målet mitt idag at det har gått fra 97 til 94 sinden 30.03

og på hoftene er det -5 cm :)

Vekten har gått fra jeg startet til nå fra 84 til 81,1 idag..

Men jeg aner jo ikke om dette er bra eller hva så lurer på om noen har peiling på dette, ser jo ihvertfall at det skjer noe da og det er gøy =) trener så ofte jeg kan, og bytter på 1 time sykling. 15 min MRL etterpå og styrketrening/sirkeltrening fra 60- 80 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada bytter på dagene, skrev litt kjapt isted med to barn løpende rundt fanget mitt, så ble ikke den beste

forklaringen :oops: Ååå nå ble jo jeg bare enda mer fornøyd godt å vite at det er bra og da betyr det at jeg trener riktig også =)

Takk takk :)

MRL 15 min tar jeg med på slutten av hver treningsøkt siden jeg ønsker meg en litt mer spretten bakdel

og tynne ut lårene til sommeren :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!

Anbefaler deg å ta bilder av deg selv i undertøy, supert å ha som sammenlikningsgrunnlag.

Vanskelig å se endring på seg selv, men sammenlikner man bilder er det utrolig gøy å se fremgangen :)

Ja dette er nok lurt det skal jeg gjøre... Når jeg er ikke er så flau over meg selv lengre så kan jeg jo kanskje legge ut før og etter bilder også.. Har tenkt at jeg skal måle armene og lårene i tillegg, hadde vært artig å se cm krympe inn der også ;)

har gått fra 5 push ups til 16 på denne tiden (på kne riktignok) og merker at jeg kan bruke manualer under knebøy og andre ben øvelser.

Det klarte jeg ikke før..

Nå er det bare å få av alt ekstra fett, få normalvekt så konsentrere meg om å få litt markerte fine jentemuskler :thumbsup:

Og det gleder jeg meg til å jobbe mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...