Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe prøver på proteinpulver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sendte mail til myrevolution, fikk svar nesten umiddelbart om at de skulle sende meg et par smaksprøver og dagen etter lå de i postkassa. Den nye sjokolade og peanøttsmaken deres var knallgod, må nok ha meg en sånn etterhvert når jeg går tom.

Annonse

Da har man også sendt mail, skader ikke å prøve :D
Absolutt ikke. De sender ut fort som bare juling, no questions asked :)
Fikk 3 smaksprøver i posten i dag fra myrevolution... Lukter ikke noe spesielt godt akkurat men må jo prøves! :)
Hva er det for slags vederstyggelighet de har sendt deg da??? :eek: Det de sendte meg lukta ihvertfall himmelsk :)
Absolutt ikke. De sender ut fort som bare juling, no questions asked :)Hva er det for slags vederstyggelighet de har sendt deg da??? :eek: Det de sendte meg lukta ihvertfall himmelsk :)

Det er bra for jeg kom ikke på noen trivelig melding å skrive, så bare skreiv adressa mi selv om det føltes litt frekt å gjøre det :D

Gjest Guromalla
Hva er det for slags vederstyggelighet de har sendt deg da??? :eek: Det de sendte meg lukta ihvertfall himmelsk :)

De sende jordbær, mocca og sjoko peanut... Jordbær som lukta huggorm!! Men skal prøve de før jeg dømmer for mye! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...