Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe prøver på proteinpulver?


Gjest Guromalla

Anbefalte innlegg

Gjest Guromalla
Tatt kontakt med Norkost?

Nei, har nok ikke det! :) Ser jeg må ringe! :) Er så pysete på slikt!! :oops: Men skal ta mot til meg en dag å gjøre det en dag! :):cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guromalla
Du kan sende mail.

Viss du ringer treffer du på Stig. Han er også på forumet her, ein hyggelig fyr frå Knarvik.

Da tror jeg at jeg prøver med en liten mail først! :D hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til myrevolution, fikk svar nesten umiddelbart om at de skulle sende meg et par smaksprøver og dagen etter lå de i postkassa. Den nye sjokolade og peanøttsmaken deres var knallgod, må nok ha meg en sånn etterhvert når jeg går tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har man også sendt mail, skader ikke å prøve :D
Absolutt ikke. De sender ut fort som bare juling, no questions asked :)
Fikk 3 smaksprøver i posten i dag fra myrevolution... Lukter ikke noe spesielt godt akkurat men må jo prøves! :)
Hva er det for slags vederstyggelighet de har sendt deg da??? :eek: Det de sendte meg lukta ihvertfall himmelsk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. De sender ut fort som bare juling, no questions asked :)Hva er det for slags vederstyggelighet de har sendt deg da??? :eek: Det de sendte meg lukta ihvertfall himmelsk :)

Det er bra for jeg kom ikke på noen trivelig melding å skrive, så bare skreiv adressa mi selv om det føltes litt frekt å gjøre det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guromalla
Hva er det for slags vederstyggelighet de har sendt deg da??? :eek: Det de sendte meg lukta ihvertfall himmelsk :)

De sende jordbær, mocca og sjoko peanut... Jordbær som lukta huggorm!! Men skal prøve de før jeg dømmer for mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...