Gå til innhold

Beste proteinpulver ved slanking?


Chi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noen123

tn.no har et veldig bra proteinpulver, men det er veldig dyrt. ellers er det generelt proteinisolat, ikke konsentrat du er ute etter. gymgrossisten har f.eks. whey-100 som er et rimelig bra pulver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke innholdsfortegnelse på sidene hvor du kan kjøpe pulver?

Selvfølgelig. Men når jeg akkurat har begynt med det så betyr ikke tallene noe for meg som ikke har peiling på hva som er normalt eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123

kornete? syns det løser seg veldig bra opp jeg, men det skummer fryktelig mye. synes alle smakene til tech er veldig gode. men igjen, det er dyyyyyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kornete? syns det løser seg veldig bra opp jeg, men det skummer fryktelig mye. synes alle smakene til tech er veldig gode. men igjen, det er dyyyyyrt.

Likte det de to første årene jeg og, regner med at jeg bare har gått grundig lei. Og i vann blir det kornete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på at du trenger pulver da? er på diett selv, og har akkurat kuttet ut proteinpulver etter treningen til fordel for BCAA, og det var hva jeg trengte for å komme om kneika

Hva er forskjellen på proteinpulver og BCAA? Har lest om BCAA før og at folk tar det gjerne før trening på PF ol. Men har aldri helt skjønt hva formålet med bruken er:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BCAA er frie aminosyrer, i motsetning til protein som er bygget opp av forskjellige aminosyrer. Førmålet er å bruke aminosyrene til å få i gang og opprettholde proteinsyntesen uten at noe trenger å fordøyes noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...