Tony80 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei. Har fått to bokser proteinpulver som gikk ut på dato for ganske nøyaktig ett år siden, gjør det egentlig noe? Boksene er forseglet og inneholder myseprotein og soyamelk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf G. Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Så lenge det ikke lukter eller ser rart ut så er det ikke noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tony80 Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Hverken lukter eller ser rart ut, smakte ikke rart, så da kjører jeg på Mest bekymret på om det kunne ha noe med effekten eller noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svekling Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Lest at siden det inneholder carbs kan det komme bakterier/sopp. Det kom hvertfall når jeg googlet det (bruker et proteinpulver som gikk ut for en mnd siden selv nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tony80 Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Men dette vil vel være synelig eller kunne luktes/kjennes på smaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Myse-pulveret er basert på melkeproteiner og vil etterhvert surne, men da skal du merke det fort ved å lukte/smake på pulveret, på lik linje med melk. Soya-pulveret vil jeg tro har litt lengre holdbarhet, uten at jeg skal si noe for sikkert. Pulver har uansett mye lengre holdbarhet enn det står på etiketten, så hvis det er oppbevart tørt og ikke lukter mystisk er det bare å kjøre på. Veit om folk som har fått i seg en hel boks med pulver som var ca 1 år over dato uten problemer Tony80 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.