Chris Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Våknet idag til et lite smertehelvete, har trolig ligget skeivt og nå har det skjedd noe med ryggen. Smertene kjennes rett under høyre skulderblad, puster jeg skikkelig dypt inn så gjør det vanvittig vondt. Føler meg 90 prosent ufør akkurat nå, kjenner minst smerter når jeg går. Så er spørsmålet, hva gjør jeg med dette? Gå til fastlege, Kiropraktor eller venter og håper at det bare er noe forbigående? Har hatt treningsfri denne uken så har ikke belastet ryggen med noe tunge løft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Takk for svar, føles allerede bedre ut så er nok bare vente ut smertene.. Fikk litt små panikk da jeg våkna idag og knapt kunne bevege meg uten å bli totalt lamma av smerte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_91 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 ibux og tigerbalsam hjelper endel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Ser den Tonje, føler seg plutselig så hjelpeløs.. Men litt morsomt at det første jeg tenkte på var at nå kan jeg sikkert ikke trene på et par uker fremover.. Da snakker man om prioriteringer her i livet Linda: Funker Ibux bedre på slik smerte en paracetamol? Paracet fungerte iallfall veldig dårlig for meg, tigerbalsam har jeg aldri forsøkt meg på så bør kanskje kjøpe inn en krukke.. Sikkert verd et forsøk, takk for tips.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_91 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tror ibux er litt mer betennelsesdempende. Fikk beskjed av legen å ta 600mg ibux 3 ganger dagen når jeg fikk strekk i en muskel på ryggen. Du kan jo evt blande ibux og paracet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxwell Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 begynn med eirik sandvik sinn egen massasje av muskler, funker som faen bra som oppvarming til trening http://www.eiriksandvik.com/ mye bedre en å varme opp kroppen med mølle=) og du kan gjøre det hjemme og for å ungå knuter eller smerter rygg osv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egil22 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvis du har smerter, prøv iplikator. Det er en akupressur matte, veldig effektiv. Det hjelper å lindre smerte, og slappe av. Se her Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hannanw Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg hadde et lignende problem tidligere i år, men etter jeg begynte hos naprapat har det blitt mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.