Gå til innhold

PSMF

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på snart 20 år. Har lest en del rundt PSMF dietten, og har veldig lyst å bjynne på den. Det som er problemet mitt er at jeg kan svært lite om kosthold, og håpet noen kunne hjelpe meg. Lurer på om det er noen som kunne gi noen tips til hvordan kostholdet bør være. Det som er mitt problem er at jeg ikke er den store grønnsak elskeren, men håper det er altarnativer som du kan skvise inn i en diett. Det jeg også lurer på er om det er mulig å lage en diett hvor du ikke spiser "middag" til hvert måltid? Er det noen som har tips til hvordan en diett kunne passet best til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg litt lat, så jeg kopierer bare svaret mitt til en annen kar:

Til deg så ville jeg faktisk ikke anbefalt PSMF, men heller en endring av spisevaner. Det enkleste for deg hadde vært å finne et bra styrkeprogram (fullkropp 3 ganger i uka) og holde deg til å spise for det meste næringsrike og hele/naturlige matvarer mens du prøver å unngå å spise for mye bearbeided mat. Grunnen til dette er at det er mye vanskeligere å overspise på f eks biff, ris og brokkoli enn på nachos. Jeg vil tro at Vegard Lysne har en del artikler her om lavkarbo og smarte matvarevalg. Les de.

Hvis du derimot er keen på å telle kalorier så har jeg laget en liten guide her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/iifym-fleksibelt-kosthold.4826/

Her er en gullgruve for deg hvis du likevel vil bestemme deg for å følge PSMF: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/psmf-proteinsparende-modifisert-faste.79/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...