Gå til innhold

Trenger litt synspunkter


Anbefalte innlegg

for jeg tenker fra mandag av å ta en spansk en og prøve å gå ned 5 kg til 17 mai.

Jeg har gått ned 12 kg siden midten av jan,men nå begynner det å gå saktere,ty 0,5 i uken. Jeg har en del å gå ned så jeg tenker at det ikke kan være så ille å ligge litt lavt noen uker? Jeg har jo som mål å bygge mest mulig,selv om jeg ska ned i vekt.Jeg spiser 1500 kcal nå men 16-1700 på treningsdager....det er ifølge kalkulatoren rundt 800-1000 i underskudd..tenker å prøve å ligge meg på 1300 -1500 nå i noen uker...Med mye proteiner er dette dumt eller greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle gå greit det hvis du har "mye å ta av" :).

Sørg for å få i deg nok proteiner, og tren f. eks. fullkroppsprogram tre ganger i uka eller noe.

Yes:)Ja jeg gjør jo det allerede:) men da prøver jeg meg på det. Håpet det skulle holde meg 1000 kcal i underskudd ,men tydeligis må jeg enda mer ned på kcal nå etter å ha gått ned 18 kg tilsammen. Men jeg får bare prøve nå å se:) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...