Gå til innhold

Anbefalte innlegg

What? Sikker på at du spiser psmf?

Du er stappa mett på PSMF............?

Ja, jeg er både stappa mett og sikker på at jeg går på PSMF! Jeg har liggi under 10 g fett og 15 g karbo om dagen og nå har jeg snart drivi på en uke... Spiser biff, reker, scampi, torsk, kyllingfilet og eggehvitter. Av grønnsaker går det i brokkoli, agurk, salat, squash, spinat, hvitløk, aubergine, i tilegg spiser jeg litt paprika og litt tomat...

Jeg velger jo veldig bevisst de grønnsakene og det kjøttet som gjør at jeg kan spise mye, uten at det går nevneverdig ut over karbo- og fettkvota...

Også unngår jeg kesam helt. Cottage Cheese har jeg bare spist bittelitt av på kvelden, når det har vært igjen litt på "fettkvota".

Fortsetter under...

Ja, jeg er både stappa mett og sikker på at jeg går på PSMF! Jeg har liggi under 10 g fett og 15 g karbo om dagen og nå har jeg snart drivi på en uke... Spiser biff, reker, scampi, torsk, kyllingfilet og eggehvitter. Av grønnsaker går det i brokkoli, agurk, salat, squash, spinat, hvitløk, aubergine, i tilegg spiser jeg litt paprika og litt tomat...

Jeg velger jo veldig bevisst de grønnsakene og det kjøttet som gjør at jeg kan spise mye, uten at det går nevneverdig ut over karbo- og fettkvota...

Også unngår jeg kesam helt. Cottage Cheese har jeg bare spist bittelitt av på kvelden, når det har vært igjen litt på "fettkvota".

Hehe, så bra! Alt er mye lettere når man faktisk føler seg mett:) Du kommer sikkert til å få kjempegode resultater! Lykke til:)

Hehe, så bra! Alt er mye lettere når man faktisk føler seg mett:) Du kommer sikkert til å få kjempegode resultater! Lykke til:)

Takk for tiltroen! Håper på det, for jeg er lei av denna kroppen som veier ALT for mye! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...