Gå til innhold

Hvor mange sett på ryggen?


Bea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale og variere litt mer med repetisjonene. Ikke kjør tungt over en for lang periode.. Da stagnerer du fort.

Ryggen har også en tendens til å like litt flere reps enn feks bryst. Så spe gjerne på med en pulldown-øvelse eller noe som gjør at du får lutt pump :) er alltid fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener du bør ha tre draøvelser og heller legge markløften til en annen dag :) hehe, men det er jo min mening. Det er mange veier til rom. Men å få litt mer volum i programmet ditt gjør ofte godt, så lenge du klarer å restituere deg mellom øktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig tar jeg alltid ca 1,5 reps med ryggøvelser per øvelse jeg tar på bryst. Feks hvis jeg tar 3x10 i benkpress så tar jeg 4x10 i nedtrekk. Sleit litt med vonde skuldre før og etter jeg økte treningsmengden på rygg og tok litt rehab øvelser på skuldrene mine ble smertene borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...