Gå til innhold

Prøve ut PSMF, hjelp


Popplus

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå er jeg lei, 19 år og 140kg på kroppen. Er 186 cm høy.

Har prøvd ut maaaasseee av diverse treningsprogram, men etter og ha lest meg opp på PSMF så tror jeg dette kunne være noe å prøve. Har fra før av prøvd med på Xtravaganza, men dette var direkte fælt med tanke på de fæle pulvershakes'a og suppeposene. Har prøvd LCHF men etter en uke følte jeg meg bare enda være med tanke på alt fettet jeg hadde puttet i meg.

Har også spørsmål vedrørende det å drikke alkohol i helgene, kan jeg gjøre dette på en slik diett? med tanke på at sommeren kommer snart og jeg er såpass ung så vil jeg gjerne ut å leve livet bittelitt hvertfall, kan jeg da tillate meg litt alkohol, sprit f.eks.

Er det noe jeg spesielt bør passe meg for? Bør jeg trene 3 ganger i uka?

Har tenkt å føre loggbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NÅ skyter jeg litt i blinde her, men dette er jo som ketolyse bare at man kutter fettet i tillegg. Jeg gikk på ketolyse for en tid tilbake, da drakk jeg sprit og sprite zero uten og gå ut av ketolyse, men man får jo i seg MYE kalorier da, så man bør nok holde det på et minimum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at det er serlig lurt og drikke alkohol, under en slik diet. Det er en ekstrem diet. Det ble skrevet noe om dette i PSMF tråden, som kan være grei og lese gjenom før evt start. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/psmf-proteinsparende-modifisert-faste.79/

I boken, så skriver lyle at det ikke er det beste tidspunktet og starte og trene når man skal gå på en slik diet. Og om man starter så bør man kjøre lett styrketrening.

Så man vil få svar på mange spørsmål om man leser boken også, rapid fatloss.

http://books.google.no/books?id=O4X6IFJRWM8C&printsec=frontcover&dq=rapid+fatloss&hl=no&sa=X&ei=X3-ET8DaD47mtQbvqs3hCg&ved=0CDkQ6AEwAA#v=onepage&q=rapid%20fatloss&f=false

Ønsker deg også lykke til på dieten. Veldig effektiv diet, men greit og lese seg litt opp på hva man begir seg ut på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...