HelenH Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kan hende dette er et dumt spørsmål, men man blir jo ikke klokere om man ikke spør! Jeg kom nemlig i denne situasjonen på søndag, da jeg hadde spist ganske lite (brødmat i tillegg..) og plutselig ble invitert i selskap hjemme hos mamma. Der var det så klart bare kaker, muffins og den slags. Jeg prøver å legge på meg og bli sterkere, så jeg tenkte at; herregud, jeg må jo spise. Og da dukket spørsmålet opp: Hvis jeg ligger på kcaloriunderskudd en dag, er det da bedre å spise dritt for å komme i overskudd eller å bare akseptere at man ikke nådde målet den dagen? Nå skal det så klart noe til at man "ikke har noe annen mat", og jeg kunne jo så klart tatt meg en brødskive (noe jeg etter hvert gjorde etter å ha trykt i meg tre lefser og en muffins ), men jeg lurer likevel på det, kanskje aller mest fordi jeg "bare vil vite det". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg synes du burde spist kaka . Det var i hvert fall det jeg gjorde i dag. Så lenge du spiser bra ellers så går det helt fint det, og spesielt for deg som vil opp i vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen T Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg tenker vell att kalorier er kalorier, klart over tid ikke en gunstig løsning men om det blir sånn ibland kan vell ikke skade, Ikke i min verden i allefall, men, det er dog uten større kunnskap, bare tanker. Lame Nordstrom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det beste hadde selvfølgelig vært om du kunne spist din egen mat, men det er én dag Godt for kropp og sinn, tenker jeg, og ennå bedre når du etter et minimalt avbrekk kan gå tilbake til å spise det du selv foretrekker :thumbsup: Espen T 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelenH Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Tusen takk for nyttige svar! Denne uken har det nok blitt mer enn et "minimalt avbrekk". Men det hjelper å komme seg hjem fra påskeferie: Bort fra familien og hjem til egne vaner og egen mat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.