Gå til innhold

Gå ned i fett % til sommeren


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Tren styrke for å opprettholde (ev. også øke) muskelmasse. Hvordan du vil trene er helt opp til deg, finnes masse bra øvelser og programmer.

- Spis mindre enn det du forbrenner, da vil du gå ned i vekt. Samtidig bør ikke underskuddet være for stort, for da kan du miste mye muskelmasse i tillegg til fett (og det vil du jo ikke) .

- Hvorfor vil du ikke ha råd om å spise mer proteiner? Det er kroppens byggesten og du bør absolutt spise mye proteiner :)Når det er sagt betyr ikke det at du ikke kan spise karbohydrater! Grønnsaker, bær, havregryn, grovbrød og poteter inneholder karbohydrater, men kan absolutt være en viktig del av et sunt kosthold :)

Her er da oppsummert hva jeg ville gjort:

- Trent styrke

-spist litt mindre enn det jeg forbrenner og med en god fordeling av næringsstoffer, uten å bli helt hysterisk.

- beveget på meg etter lyst og behov (du må ikke løpe eller trene mye kondisjon, men alle har godt av å være litt i aktivitet).

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det jeg ikke vil ha råd, knowledge is power afterall men, det vriker relativt åpenbart (For meg).;)

Takk for rådene, er også 'fattig' student som bor hjemme hos noen sta'e foreldre som ikke er helt villig til å konformere til en bedre livsstil og derfor er det litt vanskelig å spise så godt som mulig fordi det er mange fristelser osv. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det jeg ikke vil ha råd, knowledge is power afterall men, det vriker relativt åpenbart (For meg).;)

Takk for rådene, er også 'fattig' student som bor hjemme hos noen sta'e foreldre som ikke er helt villig til å konformere til en bedre livsstil og derfor er det litt vanskelig å spise så godt som mulig fordi det er mange fristelser osv. :(

Tjener du noen penger ved siden av studiene? Hva med og i så fall bruke noe av dette på å kjøpe egen mat du lager til deg selv?:) Om det er dine foreldre som betaler mat kan du jo heller be de om å kjøpe inn produkter som passer til dietten din?

Livet er fult av fristelser, så de får du vel bare øve deg på å stå i mot:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...