nathalie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hei! Jeg har kramper under fotbladene flere ganger daglig, kommer plustelig (f.eks hvis jeg bøyer benet mens jeg sitter i sofaen). Tar magnesium (som visstnok skal hjelpe). Vet noen hvorfor dette oppstår og hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdelH Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det skal hjelpe å ha beina høyt. Legg puter under beina og hev enden av senga om du også får det om natta. Utenom det vet jeg ikke. Magnesium skal jo hjelper sier dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nathalie Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Takk! Tar magnesium, multivitamin og tøyer Skal teste heving av bena i natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdelH Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Gjør det ) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese_J Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Magnesium er viktig for at musklenes sammentrekning (og derfor også avslapning) skal skje korrekt, og med for lite magnesium kan dette bli trøblete. Jeg har selv slitt med kramper under føttene og i leggene, og det gav seg etter tilskudd av magnesium. Tror det tok en uke eller to med tilskudd, så var de borte. Jeg tar fortsatt, og skal prøve en periode uten nå som boksen snart går tom. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg har det på samme måte. Får ofte kramper under føttene, ikke hver dag, men kanskje 1-3 ganger i uken. Gjerne når jeg sitter stille og vrir beina i en litt brå og rar stilling. Dessuten får jeg det av og til på trening, bl.a når jeg gjør bulgarske utfall. Ikke direkte vondt, men plagsomt. Må bare sitte og vente til krampen gir seg:p Tar magnesium-tilskudd daglig, håper at det hjelper:) Følger med i denne tråden, i tilfelle det dukker opp noen andre gode råd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nathalie Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Takk! Tar magnesium som en heltinne, men skal teste flytende lurer på om det kan være spente/stramme muskler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.