Gå til innhold

Hyppige kramper under føttene.. Råd?


nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magnesium er viktig for at musklenes sammentrekning (og derfor også avslapning) skal skje korrekt, og med for lite magnesium kan dette bli trøblete. Jeg har selv slitt med kramper under føttene og i leggene, og det gav seg etter tilskudd av magnesium. Tror det tok en uke eller to med tilskudd, så var de borte. Jeg tar fortsatt, og skal prøve en periode uten nå som boksen snart går tom.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Får ofte kramper under føttene, ikke hver dag, men kanskje 1-3 ganger i uken.

Gjerne når jeg sitter stille og vrir beina i en litt brå og rar stilling. Dessuten får jeg det av og til på trening, bl.a når jeg gjør bulgarske utfall. Ikke direkte vondt, men plagsomt. Må bare sitte og vente til krampen gir seg:p

Tar magnesium-tilskudd daglig, håper at det hjelper:)

Følger med i denne tråden, i tilfelle det dukker opp noen andre gode råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...