Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt sånn at jeg må ha det inn med teskjei :p

Altså, siden jeg fra før av ligger på 800-900 kca daglig, så kan jeg øke til 1100 kcal? Mens "den første dagen" kan jeg høyne helt til 1400 kcal ca? Er det sånn ca det du mener? :)

Fortsetter under...

Oi Dævven :p Spiser du KUN 800-900kcal daglig? og dette har du spist i over 10 dager :o ?

Jeg bare leitet litt rundt og fant http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ ;) Her står det grundig hvordan du skal gå frem :)

Jeg vil anbefale at du leser den veldig nøye så du vet bedre hvor mye du skal spise hverdag (kcal), og når du skal ha re-feeds. Jeg leste litt (står nesten i bunnen av artikkelen) at hvis du er godt trent med lav fettprosent "bør" du ha ree-feeds annenhverdag.

Jeg har aldri prøvd eller studert denne dietten før (PSMF), så jeg er egentlig feil person å spørre :p

Jeg har lest den artikkelen ut å inn værtfall 100 ganger og vet hvordan jeg skal gå frem! :)

Jeg vil bare ha et logisk svar og forklaring på hvorfor det er så lite som skjer med kroppen min på et så ekstremt høyt underskudd :p

Men takk uansett :)

Jeg har lest den artikkelen ut å inn værtfall 100 ganger og vet hvordan jeg skal gå frem! :)

Jeg vil bare ha et logisk svar og forklaring på hvorfor det er så lite som skjer med kroppen min på et så ekstremt høyt underskudd :p

Men takk uansett :)

Håper du kødder når du sier du eter 1000 kcal om dagen, hahaha

Annonse

Og vitsen med det er.. Å ikke bygge muskler eller? Hva spiser du egentlig?

Selvfølgelig kan man ikke bygge muskler på PSMF Diett, det er høyst usannsynlig ivertfall.

Poenget er å prøve å beholde den massen man allerede har, slik at vektnedgangen er mest mulig fett og ikke opptjente muskler!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...