Gå til innhold

Hvilke skal jeg velge først?


Lyktestolpen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Første post her :)

Jeg har etter noen år bestemt meg for å begynne å trene igjen og jeg har sett meg ut 3 programmer: SL5x5, SS3x5 og RYP (den gamle versjon 2).

Jeg er litt usikker på hvem av de jeg skal velge. Jeg kunne tenkt meg å begynne på ett av de og fortsette med et annet etterhvert som et langsiktig mål. Feks først RYP så 5x5 eller 3x5 og så ryp etc etc.

Hva mener dere? :)

Målet er i utgangspunktet muskelvekst, styrke og kroppsholdning. og gjerne øke testosteron nivået også.

Jeg er mann, 26 år, ectomorph, 196cm høy, ca 85kg.

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange bra programmer du har der. Dersom du er ny med styrketrening vil nok 5x5 være fornuftig. http://myrevolution.no/s/5x5-et-program-for-styrke-og-muskelmasse-med-auto-regulering/. Utrolig viktig å spise nok mat. Eventuelt så kan du starte med en diett for å gå ned i fettprosent, for så å legge deg på et moderat overskudd og bygge muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...