HelenH Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Nå som jeg har begynt på min ferd mot sterkere kropp og større muskler, har jeg kommet fram til at det ikke hadde vært så veldig dumt å investere i en badevekt, og da hadde det jo vært topp om jeg kunne sett fettfordeling osv i samme slengen! Problemet er bare at jeg vet ikke om disse såkalte diagnostiske badevektene er til å stole på. Noen som har erfaringer? Siter
Kalii Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Nei, det er de ikke. Bare tull! Kjøp deg heller en fettklype og et målebånd og kast hele vekta ut av vinduet. Siter
tipptopp Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Nei, det er de ikke. Bare tull! Kjøp deg heller en fettklype og et målebånd og kast hele vekta ut av vinduet. +1 http://myrevolution.no/slim-guide Siter
HelenH Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Skrevet 29. mars 2012 Takk, da vet jeg hva jeg ikke skal bruke penger på! Bestilte heller en kroppsanalyse hos Sats idag, og målebånd var heller ikke dumt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.