Gå til innhold

Fettforbrenning gjort enkelt


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Startet selv på 12 ukers prog på mandag, ble ikke veldig imponert over prog eller kosthold - styrkeprogrammet har jeg endret litt tilpasset ting jeg trenger å få trent. Blir spennende å se om det blir noen resultater eller ikke etter 12 uker :p

Resultater får man om man har styr på kosthold og faktisk følger planen. Jeg gikk selv på programmet og mistet 6-7 kg etter 8 uker.

Når du melder deg på 4(12) uker må du jo regne med å få et program som ikke er individuelt tilpasset deg da det er ment for en gruppe individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette ser veldig bra ut, har en diettplan på 1700 kalorier og et treningsprogram som jeg også synes ser spennede ut, på fett forbrenning gjort enkelt, hun hadde tre forskjellige løsninger og to kostholdsplaner som man kunne velge, skal prøve det et par uker så se hvordan kroppen reagerer, har ikke prøvd bootybuilding , da jeg tenkte jeg skulle prøve dette først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også Siljes 12uker og har hatt stor fremgang føler jeg selv da (lagt ut bilder på forumet) Er 10 uker ut i programmet og gått ned 7 kg foreløpig. Samtidig har kroppskomposisjonen endret seg. Det som er flott med programmet hennes, for nybegynnere som meg selv, er at man får god oppfølging ifht alt man kan lure på, Silje er flink til å gi råd og tips på mail dersom man trenger det (jeg har sendt mange hehe). Kan også anbefale og ta noen timer med henne på bootygymmet dersom man trenger en innføring i teknikk. Knall dame med mye kunnskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger også Siljes 12uker og har hatt stor fremgang føler jeg selv da (lagt ut bilder på forumet) Er 10 uker ut i programmet og gått ned 7 kg foreløpig. Samtidig har kroppskomposisjonen endret seg. Det som er flott med programmet hennes, for nybegynnere som meg selv, er at man får god oppfølging ifht alt man kan lure på, Silje er flink til å gi råd og tips på mail dersom man trenger det (jeg har sendt mange hehe). Kan også anbefale og ta noen timer med henne på bootygymmet dersom man trenger en innføring i teknikk. Knall dame med mye kunnskap

jeg har bare kjøpt boka fettforbrenning gjot enkelt, men er usikker på hvor lenge jeg skal følge det opplegget der, ganske hardt, men greit og enkelt, har gått ned en kilo på en uke, men er redd jeg skal miste muskel masse. Trener fullkroppsprogram 3 ganger i uka, men er usikker på om det er lurt å gå på diett på 1700 kalorier når jeg vil ha muskler også, men har sendt en mail til silje så da svarer hun meg sikkert hvrt øyeblikk. Skal kikke på bildene dine jeg, stå på:):thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...