Gå til innhold

SSD disk til Laptop


StuntmanMike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva du gjør her jeg... Om du har koblet til SSD disken til som en ekstern HDD med USB kabel, så er det ikke feil at Windows legger den til som en USB device ? På en annen side så blir hele poenget med en SSD disk borte om du kobler den til med en USB kabel, da lese/skrive hastigheten blir like treig som en vanlig disk, om ikke tregere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hva du gjør her jeg... Om du har koblet til SSD disken til som en ekstern HDD med USB kabel, så er det ikke feil at Windows legger den til som en USB device ? På en annen side så blir hele poenget med en SSD disk borte om du kobler den til med en USB kabel, da lese/skrive hastigheten blir like treig som en vanlig disk, om ikke tregere.

Grunnen til at jeg kobler den opp med en SATA/USB kabel er for å klone disken som sitter i maskinen før jeg monterer SSD disken fysisk i laptopen.

Og jeg mener at windows burde lagt den til både som en "USB device" og en "USB mass storage device"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...