Gå til innhold

Fettprosent og muskelprosent. Hvor mye har dere? Er dette mye?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ta ny test om en to ukers tid. Sist jeg tok det var når jeg nettopp hadde startet treninga igjen etter et års avbrekk, så får se nå. Lå på rundt 8% i fett og litt over gjennomsnittet (husker ikke eksakt tall) på muskelprosent i forhold til alder/vekt/høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, 170 høy, 73 kg. Fettprosent 32,8 % og muskelprosent 18 %

Litt usikker på om dette er bra? Ok? Elendig?

Veide meg på treningsstudioet. :s

Bioimpedansvekter er tilnærmet bortkastet. Spesielt om du ikke gjør det helt likt hver gang.

Om det er bra, ok eller elendig er det best å spørre speilet om. Hva sier personen du ser der?`Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bioimpedansvekter er tilnærmet bortkastet. Spesielt om du ikke gjør det helt likt hver gang.

Om det er bra, ok eller elendig er det best å spørre speilet om. Hva sier personen du ser der?`Fornøyd?

-Prøver jo gå ned i fett %. Jeg er fornøyd med å ha gått ned 4 kg til nå, men likevel... Syns fettprosenten var større enn jeg hadde trodd. :/ Ble fort i dårlig humør. Fettet lagrer seg så utrolig på rumpe og lår hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Prøver jo gå ned i fett %. Jeg er fornøyd med å ha gått ned 4 kg til nå, men likevel... Syns fettprosenten var større enn jeg hadde trodd. :/ Ble fort i dårlig humør. Fettet lagrer seg så utrolig på rumpe og lår hos meg.

Fett vil alltid legge seg først (og hardest) der på damer. Man når det gjelder fettprosenten din, så er det mer nøyaktig å spørre en blind uteligger enn å bruke en BIA-vekt. Ikke gjør det en gang. Fortsett å tren og gå ned i fettprosent, så blir ting bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Prøver jo gå ned i fett %. Jeg er fornøyd med å ha gått ned 4 kg til nå, men likevel... Syns fettprosenten var større enn jeg hadde trodd. :/ Ble fort i dårlig humør. Fettet lagrer seg så utrolig på rumpe og lår hos meg.

du skal ikke tro vekta på gymmen:P den mente jeg hadde 20% fett:) ser den at du ble irr. ble jeg også:p ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...