Gå til innhold

Noen som har vært i Florida?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vill tro det å jobbe som PT fulltid er heller vanskelig med tanke på at veldig mange blir, og / eller ønsker å bli personlige trenere. Dette kombinert med at det virker veldig lett å komme inn på en god del studier og relativt lett å få stå karakterer . Det er vertfall mitt inntrykk ( sier ikke at jeg sitter med fasiten )

http://www.dn.no/dnaktiv/article1995886.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er det en konstant mangel på personlige trenere.

vill tro det å jobbe som PT fulltid er heller vanskelig med tanke på at veldig mange blir, og / eller ønsker å bli personlige trenere. Dette kombinert med at det virker veldig lett å komme inn på en god del studier og relativt lett å få stå karakterer . Det er vertfall mitt inntrykk ( sier ikke at jeg sitter med fasiten )

http://www.dn.no/dnaktiv/article1995886.ece

Likevel er det en konstant mangel på personlige trenere. Dette henger nok sammen med at de fleste har en relativt kort karriere, siden det viser seg å være langt vanskeligere å bygge en stor kundeportefølje enn hva de tror.

At det er lett å få ståkarakter er helt riktig, men det henger nok sammen med at det tross alt er en "bitteliten" utdanning. Det er en bra start, men tror nok de fleste må belage seg på at det etterhvert vil bli vanskeligere å få jobb uten mer og bedre utdanning på gradsnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er det en konstant mangel på personlige trenere.

Likevel er det en konstant mangel på personlige trenere. Dette henger nok sammen med at de fleste har en relativt kort karriere, siden det viser seg å være langt vanskeligere å bygge en stor kundeportefølje enn hva de tror.

Akkurat, mangen paralleller med design yrket og andre kreative yrker hvor det kreves at man har en portefølje med resultater å vise til for å få kunder. Så det kommer mye an på hvor mye en er villig til å ofre for å få en god kundebase. En kamerat som nå jobber for et av verdens dyktigste designbyrå har brukt mange år på å gjøre underpriset arbeid, og ofte gratis arbeid for å bygge opp kvalifikasjoner og portefølje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...