Gå til innhold

Drop-in på senter i Bodø?


matsktsk

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal oppover til Bodø i morra på forretningsreise og blir der hele uka, så for å ikke slaske helt med treninga denne uka leter jeg etter et OK senter hvor man kan betale seg inn en enkeltgang. Det eneste jeg har funnet som sier noe om dette på hjemmesidene er Balansen, og så vidt jeg kunne se så har de kun styrkemaskiner (var vel mer spa/velvære enn noe treningssenter). Så da lurer jeg på om det er noen her inne som kunne tipset meg om et senter med OK utstyr som ikke er overfylt på kveldstid hvor jeg kan betale meg inn en gang eller to? :) Setter pris på alle forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Friskhuset-kjeden tilbyr vel 3 prøvetimer for en hundrings. I allefall gjorde de det før.. Hørt rykter om at èn prøvetime nå koster 100,-. OUTRAGEOUS! Helt OK kjede med OK utstyr med relativ mengde mennesker på kveldstid avhengig av hvilket av sentrene som er nærmest hotellet (?) ditt. (Jeg vil tro det som er i førsteetasjen på SAS-hotellet vil være nærmest, men det slipper man vel ikke inn i uten å ha faktisk medlemskort, ettersom det ikke er bemannet. Then again, det er ikke bemannet.. Alle slipper inn der om man bare er litt ninja.) ;) :ninja:

Ellers har du jo http://bodo.bbgym.no/ som så absolutt er å anbefale, men aner ikke om de kjører drop-in. Rune er en rimelig übergrei kar, så kan jo godt hende at han har noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får undersøke litt til og se hva jeg gjør. Bor på et hotell i Storgata 39 (City Hotell, med First Price-frokost, urk), 10min gange fra Glasshuset eller hva det kjøpesenteret heter. Hadde vært kjekt med noe relativt sentrumsnært, pris er ikke såå farlig ettersom det sannsynligvis blir bare en tur (rekker ei økt i morra og er hjem igjen på fredag.

Takker for innspill så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri satt mine føtter på Balansen, men det er nå det som er nærmest deg da, AFAIK. Blir sikkert stas, de har jo vibrasjonsplater der! *humrehumre* Evt. Friskhuset Avd. City Nord som ligger treffende nok ved City Nord.

Trasker du 5 min til forbi Glasshuset, så kommer du til SAS-hotellet som jeg nevnte tidligere, med døgnåpen(?), ubemannet Frisk&Fri i førsteetasje.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess, det er samme som 3T er med i. Når jeg gikk inn på sidene til IHRSA så lister de bare opp den der Balansen, men ser ut til at Friskhuset også er med. Hva er nærmeste (bemannede) Friskhuset-senter når jeg bor i Storgata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...