Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har begynt å steke opp en 2kgs pakke med kylling hver søndag. Legger alle sammen i en langpanne i ovene i en times tid på rundt 170 grader. Blir litt tørt men det spiller ingen rolle. Hiver alt sammen i porsjonspakker i fryseren når de begynner å kjøle seg ned. Fungerer kjempebra.

Har begynt å steke opp en 2kgs pakke med kylling hver søndag. Legger alle sammen i en langpanne i ovene i en times tid på rundt 170 grader. Blir litt tørt men det spiller ingen rolle. Hiver alt sammen i porsjonspakker i fryseren når de begynner å kjøle seg ned. Fungerer kjempebra.

Jeg steiker vanligvis på 180 grader i 20 - 30 minutter, litt avhengig av størrelse. De blir ikke tørre ;)

Jeg steiker vanligvis på 180 grader i 20 - 30 minutter, litt avhengig av størrelse. De blir ikke tørre ;)

Har du forresten veid kyllingene før og etter steking?

Gjorde et lite ekspriment for 2 uker siden:

2kg Coop kylling.

Vekt før "rensing": 2050g

Vekt etter rensing: 1950g

Vekt etter steking: 1260g

Har du forresten veid kyllingene før og etter steking?

Gjorde et lite ekspriment for 2 uker siden:

2kg Coop kylling.

Vekt før "rensing": 2050g

Vekt etter rensing: 1950g

Vekt etter steking: 1260g

Har ikke testa nei. Om jeg kjøper kylling her til lands er det Solvinge sine ferske.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...