Gå til innhold

24 timers faste?


corax

Anbefalte innlegg

Høres dette okei ut, eller er måltidet mitt i mellom fasten for stort?

Jeg tror ikke det er noe lurt å trene midt i den fasen. Jeg gjorde det i hvert fall aldri, men om du først skal gjøre det vil det være galskap å trene tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver dette nå, faste 18 timer (2 og en halv time igjen) Skal trene etterhvert å rett etter det, dytter jeg nedpå ett måltid med 110g protein, 30g karb og 15g fett, ca. 750kcal, før jeg igjen faster 18timer, spiser de siste måltidene jeg da har i morgen også faster jeg som vanlig, igjen 14 timer.

Høres dette okei ut, eller er måltidet mitt i mellom fasten for stort?

Skjønner ikke hvorfor du skal kjøre så sinnsykt lavt på kaloriene, du har jo nesten ikke fett på kroppen :eek:.

Jo slankere man er, jo lavere kaloriunderskudd må man legge seg på for å beholde muskelmassen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Nei, og det var ikke det jeg sa heller. Jeg sa at det er bedre å ha et lite område inni en lengre faste der man tar til seg nok kalorier til at fasten brytes, og så ta en ny runde. Slik jeg gjør det går jeg 18 timer, bruker en time på å trykke ned 150-200g protein, og så 18 timer til med faste. Ut fra litteraturen jeg har sett er det langt overlegent 24 timer med faste.

Dette vil jeg også prøve! Har spist etter PF i en uke nå:) Skal måltidet midt i fasteperioden bestå av så og si bare proteiner? Og fett- og karbinntak være tilnærmet null niks nada? Eller er det kcalinntaket som teller, ikke makro? :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg også prøve! Har spist etter PF i en uke nå:) Skal måltidet midt i fasteperioden bestå av så og si bare proteiner? Og fett- og karbinntak være tilnærmet null niks nada? Eller er det kcalinntaket som teller, ikke makro? :whistling:

Jeg hadde gode resultater med carb og fett så nært 0 som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...