Gå til innhold

PT-kurs i Dubai


EjtheDj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Nå er PT-utdanningen i Oslo og Dubai helt fullt. Vi har opprettet en ny intensiv-mulighet for de som ikke får plass. PT-utdaningen starter 15. juli og du kan melde deg på eller lese mer her ved interesse! :)

Ser at det er lengesiden denne tråden ble tatt opp, men kommer med noen spm likevel:

- Vil dette kurset bli holdt sommeren 2013 også?

- Får man støtte fra lånekassen eller må man betale 49.000kr selv for studiet?

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er lengesiden denne tråden ble tatt opp, men kommer med noen spm likevel:

- Vil dette kurset bli holdt sommeren 2013 også?

- Får man støtte fra lånekassen eller må man betale 49.000kr selv for studiet?

Noen som vet? :)

- Hvis du tenker på dubai - Det er litt tidlig å svare på. Det er første gang vi arrangerer dette nå(det begynte forrige uke) så vi tar nok en evaluering etter hvert, men det er absolutt ikke usannsynlig at det vil fortsette.

- Det er ikke støtte fra lånekassen. Du kan imidlertid dele opp betalingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Har et år hvor jeg skal ta noen få realfag og jobbe i tillegg, så da er det nok bare å spare opp isåfall! :) Skal følge med.

Syns forøvrig det virker veldig interessant, og siden jeg tenkte å studere ernæring fra neste høst hadde det vært greit å tatt kurset i ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Har et år hvor jeg skal ta noen få realfag og jobbe i tillegg, så da er det nok bare å spare opp isåfall! :) Skal følge med.

Syns forøvrig det virker veldig interessant, og siden jeg tenkte å studere ernæring fra neste høst hadde det vært greit å tatt kurset i ferien!

Skjønner, spennende. Du kan lese om det her: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...