Gå til innhold

Trenger hjelp til lårene


Anbefalte innlegg

Hei hei.

Er ei jente på 21 som de siste hallåre har gått opp 10 kg, selvom jeg trener mye og spiser sunt.

Er 165 og veier 70. Det største problemet er at alt har lagt seg i hofter, rumpe og veldig i lårene.

Er de noen som har tips til hvordan kvitte seg med fett på lårene, da spess insiden. Gir snart opp, trener og trener med får ingen resultater. Ser ut som en skikkelig pære og de tærer enormt på selvtilliten. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså punktslanking går ikke! Du må være bestemt, sett opp en kostholdsplan og treningsplan. Varier med kardio (lett/tung) og styrke trening (Knebøy, utfall, markløft, beinpress og såklart ikke glem overkroppen!!) Men var streng med deg selv!! Alt handler om selvdisiplin!! Jeg har hatt problem med å få bort "fettlaget" på magen, men det kommer seg.. Mindre og mindre for hver uke!! :) Men for meg så har kostholdet veeeldig mye å si, jeg har prøvd, feilet, prøvd og lært hva MIN kropp bør ha i seg for at jeg skal få de restultatene jeg vil ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...