Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er superglad i både iskaffe mocca og sjokomelk som kosedrikk:D(jeg liker ikke ren melk eller vanlig kaffe). Men disse funker dårlig når man kutter ned på karboen!

Noen som har gode tips til hvordan man kan lage en sunnere/sukkerfri versjon av de?:) noe man kan putte i melka etc. Tenker å bestille diverse fra iherb bl.a. Men vet ikke helt hva enda. Har ikke peiling på hva som er godt, det var for mye å velge i, ble bare svimmel:P

Har bestilt proteinshake med sjokoladesmak nå, men selv om jeg ikke vet hvordan det smaker, så vil jeg tro det ikke kan sammenlignes med sjokomelk:P (whey 80 sjokolade fra gymgrossisten)

Synes den MyoProtein mocca choco fra myrevolution høres god ut, noen som har erfaringer med den? Er den god til proteinshake å være, eller er den god som en sjokoladedrikk generelt? (eneste proteinshake/shake jeg har smakt noen gang var noe nutrilettgreier som bare smakte mel og vann, så har ikke peil. På hva slags smak jeg kan forvente meg!)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5811-erstattning-for-sjokomelk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er superglad i både iskaffe mocca og sjokomelk som kosedrikk:D(jeg liker ikke ren melk eller vanlig kaffe). Men disse funker dårlig når man kutter ned på karboen!

Noen som har gode tips til hvordan man kan lage en sunnere/sukkerfri versjon av de?:) noe man kan putte i melka etc. Tenker å bestille diverse fra iherb bl.a. Men vet ikke helt hva enda. Har ikke peiling på hva som er godt, det var for mye å velge i, ble bare svimmel:p

Har bestilt proteinshake med sjokoladesmak nå, men selv om jeg ikke vet hvordan det smaker, så vil jeg tro det ikke kan sammenlignes med sjokomelk:p (whey 80 sjokolade fra gymgrossisten)

Synes den MyoProtein mocca choco fra myrevolution høres god ut, noen som har erfaringer med den? Er den god til proteinshake å være, eller er den god som en sjokoladedrikk generelt? (eneste proteinshake/shake jeg har smakt noen gang var noe nutrilettgreier som bare smakte mel og vann, så har ikke peil. På hva slags smak jeg kan forvente meg!)

jeg liker faktisk å blande sjokolade dippen fra walden farm i melk :p den er jo kalorifri..blir selvfølgelig ikke som o'boy, men jeg syns det er godt :p

jeg liker faktisk å blande sjokolade dippen fra walden farm i melk :p den er jo kalorifri..blir selvfølgelig ikke som o'boy, men jeg syns det er godt :p

Takk:D Da skal jeg sjekke det ut i alle fall:) sjokolade+melk =<3 Regner jeg bare kan ha i litt kaffe og isbiter når jeg har en god sjokomelkerstattning, så får jeg iskaffe også!:D

Annonse

Hei Camilla :D

ON er MYE bedre på sjokoladesmaken enn MyRevolution er, ON Double rich(?) chocolate er nydelig, myrevolution er "bare" god til proteinpulver å være.. Synes jeg da.

(Eller var det extreme milk chocolate som var beste..? Det husker jeg ikke.. Gode begge to!)

Annonse

Hei Camilla :D

ON er MYE bedre på sjokoladesmaken enn MyRevolution er, ON Double rich(?) chocolate er nydelig, myrevolution er "bare" god til proteinpulver å være.. Synes jeg da.

(Eller var det extreme milk chocolate som var beste..? Det husker jeg ikke.. Gode begge to!)

Ok:) jeg har kjøpt whey 80 fra gymgrossisten. Var overraskende drikkbar! Kjente ikke proteinsmaken, ikke "melete" heller(har som sagt bare smakt noe ekle nutrilettgreier før) men smakte mer eller mindre bare melk med sukker, ikke sjokolade:P god nok likevel..

Får smaksprøve fra myrevolution snart, så får vi se:) skal prøve den du tipset om neste gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...