Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Batch two..

(Spar meg for diskusjonen om hva som er trance og hva som er house.. haters gonna hate her også ;) )

Denne er kanskje noe av det særeste jeg liker for tiden.. litt hardere enn det andre jeg hører på, men sjekk den! Herlig :D

]

Herlig herlig herlig:)

Bra du fant noe du likte :D

Av en eller annen grunn så hang pc`n seg så inni hampen da jeg skulle høre musikken, den harvært sånn lenge, men nok var nok. Jeg stakk ut og kjøpte ny, NÅÅÅÅ kan jeg høre og kose meg med go`musikk:D Takk takk for herlig musikk!

Eller var det trance????:rofl:

Annonse

Av en eller annen grunn så hang pc`n seg så inni hampen da jeg skulle høre musikken, den harvært sånn lenge, men nok var nok. Jeg stakk ut og kjøpte ny, NÅÅÅÅ kan jeg høre og kose meg med go`musikk:D Takk takk for herlig musikk!

Eller var det trance????:rofl:

HAhaha :D Bra du har invistert :thumbsup: Er veldig glad i den første i det andre innlegget mitt der, "who we are".. drømmer meg helt bort av den sangen :D

en trance tråd går for mitt vedkommende ikke hen uten at infected mushroom er nevnt. Feit musikk som liker og bli spilt høyt:D Bra lyd/scene bilde, og dynamikk.. Trengs midbass for og få det til og funke.. I smashing the opponent har de med seg vokalisten fra korn.. Og er det band her i verden som ikke gjør det samme på 2 plater etterhverandre er det infected :)

Infected Mushroom – Avratz

Infected Mushroom – Smashing The Opponent

Infected Mushroom – Never Ever Land

Slettet endel offtopic innlegg i denne tråden. Dersom man ikke liker trance musikk kan man heller opprette en egen tråd for å diskutere hvorvidt trance er bra musikk eller ikke. Eller opprett en ny musikkinspirasjonstråd for den musikken du liker.

Annonse

Herlig herlig!!!

Er bare å sette seg ned og nyte :)

Nyte nyte nyte:D

Wups, har jo ikke posta noe Ørjan Nilsen enda :o en av verdens beste tranceprodusenter er jo trossalt norsk! ;)

Herlig herlig herlig!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...