Gå til innhold

Jeg søker hjelp, støtte, og et par motiverende gloser!


Anbefalte innlegg

Kan nok ikke komme med noe fornuftig som ikke er sagt før, og er ny på fitnessbloggen selv, men jeg også hadde det på samme måten for ikke mange ukene siden. Trodde ikke jeg skulle klare hverdagen uten brødskiva mi, men etter å ha lagt om kostholdet til å spise mye mer protein så har det ikke vært noe savn. Er så mett hele tiden at jeg ikke merker noe savn. Synes også maten jeg spiser nå er mye bedre enn ei tørr brødskive med pålegg, og jeg merker det veldig godt på trening, energi og humør. :thumbsup:

Jeg har bakt proteinbrød og proteinrundstykker av oppskrifter her i fra: http://dedication.blogg.no/bakst__oppskrifter.html

Mye digg der, som jeg har i frysern om brødcravet skulle melde seg, men har gått bra til nå. ;)

Som flere sier her, så forsvinner søtsuget med en mer proteinrik kost (iallefall gjorde det det til meg), og jeg var virkelig en godtemons altså :)

Så jeg vil bare ønske deg masse lykke til, finn et kosthold som du trives med, prøv deg litt frem så finner du ut hva som funker for deg. :thumbsup:

Ta tiden til hjelp, resultatene kommer skal du se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det skal du, for du er verdt det! Ta bort spørsmålstegnet, og rop det ut! Eg fortjener det, kan du rope høgt kvar morgon! :)

Eg har også vore veldig redd for å mislykkes, og er det vel avogtil fortsatt. Og så går eg på ein smell innimellom også. Og blir sur på meg sjølv, men har gått bort frå katastrofetankegang, og fortsetter heller med dei gode vanene, for det er det lange løpet som teller!

JEG FORTJENER DET!! :D

Ja, jeg må prøve å unngå katastrofetankegangen, og det er lett å si NÅ, men jeg har så vanskelig for å se lyset når jeg er langt nede i katastrofeland :eek:

Trodde ikke jeg skulle klare hverdagen uten brødskiva mi, men etter å ha lagt om kostholdet til å spise mye mer protein så har det ikke vært noe savn.

Jeg har bakt proteinbrød og proteinrundstykker av oppskrifter her i fra: http://dedication.blogg.no/bakst__oppskrifter.html

Mye digg der, som jeg har i frysern om brødcravet skulle melde seg, men har gått bra til nå. ;)

Tusen takk for mange fine, gode ord!

Ja, det er ikke det at jeg ikke tror jeg klarer meg uten brødskive, men heller det at jeg trenger den lette kjappe løsningen på morgenen før skole, jobb og barnehagelevering. Har ikke tid til så mye kokkelering :blush: Men med proteinbrød tror jeg nok det skal gå bra! Skal prøve den oppskriften fra Dedication tror jeg, men jeg ønsker meg et proteinbrød som ikke er så... flatt? :p

Har lovet å løpe halvmaraton med en venninne om et par år så jeg har ikke noe valg - fett skal av og muskler skal på ;) Må trene endel kardio og løping også mot dette løpet, men kommer nok nå til å konsentrere meg mest om styrke :thumbsup:

Oi, så spennende!! Jeg drømmer pittelitt om det jeg også, men et steg av gangen tror jeg. :D

Tusen takk for mange gode ord, lykke til selv! :)

Har forresten laget meg en logg, den finner man HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve den oppskriften fra Dedication tror jeg, men jeg ønsker meg et proteinbrød som ikke er så... flatt? :p

Jeg lagde brødet i en mindre form (tror jeg, vet jo ikke hvilken str det var på den hun på bloggen brukte), men det ble ikke flatt ;)

Ikke samme str som kjøpt brød på butikken, men som de karborike hjemmelaga brødene jeg bakte "før i tiden" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...