Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg veier rundt 49, og har på først 100 kg 12*2, 125 kg 12*2 rep, 150 kg 12*2. Men jeg går ikke dypt med de vektene overhodet, dessverre ikke med 100 kg heller. Akkurat som det stopper så og så dypt.

Jeg kuttet ut benpressen lenge, fordi jeg fokuserte på knebøy og utfall, som ikke blir bra uansett har jeg funnet ut. Før tok jeg mer i benpress og gikk dypere, så jeg må trene meg opp på nytt igjen der nå :oops:

Ja, det er ganske tungt for din vekt. Så du kan tryggt ta av litt og heller gå dypere. :)

Fortsetter under...

Synes den benøkta så heftig ut, bluenun.

Har du nok energi til å få tatt ut gevinsten av så mange øvelser?

Selv ville jeg ha "most" beina omtrent halvveis i programmet ditt.

Og har jeg "most" beina, da er jeg fornøyd allerede.

Nei, jeg har kanskje puttet inn litt for mye her på papiret. Jeg varierer som sagt, så blir alltid at jeg rekker 3-5 av øvelsene, men knebøy og markløft er alltid på programmet.

Sist økt ble det strengt tatt bare knebøy, strakmark, brede knebøy og bulgarske utfall. :)

Nei, jeg har kanskje puttet inn litt for mye her på papiret. Jeg varierer som sagt, så blir alltid at jeg rekker 3-5 av øvelsene, men knebøy og markløft er alltid på programmet.

Sist økt ble det strengt tatt bare knebøy, strakmark, brede knebøy og bulgarske utfall. :)

Men det ER tungt. :) Det skal det være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...