Gå til innhold

Armbånd for iPhone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare hold dere unna den de selger på appel store, den går i oppløsning etter hvert. Selv så har jeg testet både Belkin, Tuneband, Incipio og Adidas. (holder på å starte nettbutikk) og har valgt å ta inn Tuneband sin: http://www.grantwoodtechnology.com/products/tuneband-iphone-4.

+God kvalitet

+Liten

+Båndet til å ha rundt arm finnes i forskjellige størrelser( 23 cm, 31 cm,, 38cm 49 cm, and 56 cm) 38 cm er standard

-Kan ikke brukes i regn

Gjest SlettetBruker3
Bare hold dere unna den de selger på appel store, den går i oppløsning etter hvert. Selv så har jeg teste både Belkin, Tuneband, Incipio og Adidas. (holder på å starte nettbutikk) og har valgt å ta inn Tuneband sin: http://www.grantwoodtechnology.com/products/tuneband-iphone-4.

+God kvalitet

+Forskjellige farger

+Pris

+Båndet til å ha rundt arm finnes i forskjellige størrelser( 23 cm, 31 cm,, 38cm 49 cm, and 56 cm) 38 cm er standard

-Kan ikke brukes i regn

Takktakk! Men den tåler litt svette her og der? :) lykke til med nettbutikken!

Takktakk! Men den tåler litt svette her og der? :) lykke til med nettbutikken!

Den ligger ikke "lukket" inni en lomme slik som i de fleste andre armbåndene, så nei den blir ikke fuktig.

PS: Hvis du sliter med å få bestilt fra hjemmesiden (tror ikke de sender til Norge?) så har jeg 20stk liggende i sort og rosa.

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Den ligger ikke "lukket" inni en lomme slik som i de fleste andre armbåndene, så nei den blir ikke fuktig.

PS: Hvis du sliter med å få bestilt fra hjemmesiden (tror ikke de sender til Norge?) så har jeg 20stk liggende i sort og rosa.

Så det ikke før nå! men ser ut til at de sender til norge! :)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...