Gå til innhold

Forslag til diett ?


Anbefalte innlegg

Hei, skal prøve å kjøre meg ned i fett før sommeren.

Vekt pr dags dato 102kg er 97cm rundt livet.

Trener stort sett 1t kardio på morgenen og 1t på kvelden ilag med 1t styrke.

Tenkte å ligge på max 2500cal dagen, å jeg er ikke fan av masse forskjellig mat, det kompleserer bare alt til. da vil jeg heller kjøre egene kylling, fisk og karbonadedeig dager på kjøtt sida...

Har kjøpt inn diverse som kesam, kjøtt i forskjellige varianter, ris, bananer, å diverse...

2347cal: 148gr karbo, 386gr protein, 26,1gr fett.

pr dag:

1,2kg kylling filet,

1 boil in bag fullkorn ris 125gr

1 banan stor.

2 shaker me whey = 120gr 60gr pr shake.

150gr ketchup uten sukker.

Tenkte å gjøre det slik

M1 08.00: 200gr kylling, litt ris å ketchup

M2 11.00: 200gr kylling, 60gr whey.

M3 14.00: 200gr kylling, litt ris å ketchup

M4 17.00: 200gr kylling, litt ris å ketchup

M5 20.00: 200gr kylling, 60gr whey, 1 banan,

M6 23.00: 200gr kylling, litt ketchup.

Bytter av og til ut diverse med andre ting, men vil prøve å ligge max 2500, men ikke så mye lavere heller, for nå har jeg ligget på 3000-6000cal dagen.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst; unødvendig mye protein og alt for lite fett! At du ikke vil implementere mye forskjellig mat er helt ok, men jeg mener det er latskap og oppskriften på å gå lei.

Hva med laks, egg, nøtter, olje, avocado og andre karbohydratkilder som potet, grønnsaker og frukt?

Dersom du normalt sett ligger på 3000-6000kcal (meget så stor variasjon?) så ville jeg prøvd 2500kcal først og ellers gjort treningen som normalt. Ikke begynn med masse samtidig, ikke spill opp kortene dine - du vil ikke ende opp på 1900kcal og måtte gå kardio i 4timer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, karboen kan jeg hente flere plasser, fettet er jeg vel litt sløv på, men glemte å regne med mct olja jeg drikker hver dag, doh... Men i hovedsak vil jeg nok kutte mer på karboen, når jeg går ned på 2000cal. kommer til å bytte ut noe med egg, fisk, biff, men vil helst ikke ha i meg for mye karbohydrater, føler kroppen slipper fettet lettere vis jeg kjører lavere å lavere på karboen. Men skal fikse litt her ja, må opp med fettet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...