Gå til innhold

Italia!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg bor rett ved milano! hva fant du? og evt. hvor? :)

Okey, det er ikke såå all verdens langt unna der jeg pleier være :) Holder til i Riccione i Emilia Romagna, nær Rimini (Bologna)... Pleier handle på Abissina Supermarcato (eller hva det heter), der har de havregryn, low fat yoghurt og mye magert kjøtt - og grovbrød faktisk :) Men er enig, de har jo ikke samme fokus på proteiner som oss, men de har jo mye bønner, linser osv i kosten, og fantastisk utvalg av frukt og grønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Italia en del ganger, da i Napoli. Jeg vil påstå at utvalget du finner i butikkene/"supermarcato" der nede er langt bedre enn på Rema 1000 i Norge ;) Kylling er jo alltid en vinner, og der får du den jo så fersk at den kakler hele veien hjem til stekepanna :p

Masse god skinke og ost (i alle mulige varianter), glutenfritt brød og fantastisk gode grønnsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...