Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Easy topic...Hva slags sunne matvarer er billigere hos søta bror? Kyllingfilet er vel obvious, men lurer på om ting som diverse pålegg (Kalkun etc.) er billigere? Hva med rødt kjøtt? Fisk? Nøtter?

Tips mottas med stor takk :)

Fortsetter under...

Skrevet

Tar turen til Nordby, så utvalget er supert der, men dette blir første gang jeg virkelig skal gå på jakt etter sunne varer til en bra pris :)

Annonse

Skrevet

Takk :) men så var det dette med fettprosenten i norsk karbonadedeig i forhold til den svenske da....en del høyere, hvis jeg ikke husker feil. Kjøttpålegg/kalkun er notert ;) Som Cola-mann blir det nok Zero istedenfor :D

Annonse

Skrevet
Takk :) men så var det dette med fettprosenten i norsk karbonadedeig i forhold til den svenske da....en del høyere, hvis jeg ikke husker feil. Kjøttpålegg/kalkun er notert ;) Som Cola-mann blir det nok Zero istedenfor :D

karbonadedeigen mener jeg å huske er på 6% på den svenske og den norske er 4%

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...