Marte83 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Lurer på om dette fullkroppsprogramet ser greit ut til psmf, eller sånn ellers. tilbakemelding takk Knebøy oppvarming 10rep 2x8rep Hip thrust 2x25sek markløft oppvarming10rep 2x8rep nedtrekk bredt 2x8rep facepulls 2x8rep skråbenk hantler 3x8rep triceps extentions 2x8rep triceps pushdown 2x8rep skulderpress stående hantler 2x8rep bicepscurl hantler stående 2x8rep Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Litt mange øvelser. Det er heller ikke nødvendig å ha isolasjonsøvelser på armene under en slik diett. Du vedlikeholder armstyrken i rygg og pressøvelser. Du kan se forslag til program under PSMF nederst i artikkelen til Børge Fagerli: http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte83 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 ok takk for svar. Men tenkte litt sånn for å slippe masse nye øvelser og at alt er mest mulig normalt ut i fra hva jeg vanligvis trener? Burde jeg absolutt følge børges opplegg. eller kan jeg modifisere litt på det programet der.. droppe triceps extentions og push down til fordel for dips og droppe bicepscurl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg tok knebøy, markløft, militærpress, roing, benkpress og utfall når jeg var på en runde med PSMF. Noe mer hadde jeg rett og slett ikke energi til (nå trente jeg før første måltid, men likevel). Dropp alle småøvelser og kjør heller lett på de største som treffer flere muskler. Det er ikke meningen man skal bli sterkere under PSMF. Man trener kun for å vedlikeholde det man har. Marte83 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.