Gå til innhold

Alternativer til iphone

Gjest PowerClean

Anbefalte innlegg

Gjest PowerClean

Ja dere ser hva det dreier seg om.. grunnen til at jeg spør her i stedet for et tenknisk forum er at jeg ikke er interessert i å lese 3 sider lange lister om uviktige spesifikasjoner som gjør en telefon marginalt bedre enn en annen selv om det ikke vil ha noe som helst å si for meg som forbruker...

Har lyst på ny telefon, tenker på iphone, er det noen andre jeg burde kikke på? Helst ikke dyrere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iphone kan bare stikke.

HTC! Altså det er jo det beste :D Jeg har hatt så mange forksjellige, og like fornøyd hver gang! Joda, iphonene er jo fine de... Men alle ser prikk like ut og ALLE har dem.. Jeg liker å skille meg ut, nå har jeg den nyeste htc'en (rhyme, eller den var hvert fall nyest for 1 mnd siden haha, har ikke sett om det har kommet noen nye) som finnes i lilla :wub:

Iphoner og ipoder er fine, men det er så kjedelig at man er lenket til itunes... Med HTC så bare plugger du den rett i pcen (eller bare tar minnebrukken rett i pcen) og trenger ikke ha noen spesielle programmer:) I tillegg er de lette å bruke, android har alt, ser bra ut, føles bra, og lever lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser HTC er nevnt flere ganger og har det selv, åssn andre telefoner kan falle ned 8meter rett i betonget og det er bare å sette sammen igjen og så funkern?! Mista den på trening i går å, smekk sammen. Funker. Jeg har dog HTC Desire.. Den er 2-3 år gammel (eller mer?), men kan gjøre alt det en samsung galaxy eller iphone kan, alt det andre de kan som ikke htc kan trenger man mest sannsynelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...