Gå til innhold

Alternativer til iphone

Anbefalte innlegg

Gjest PowerClean

Ja dere ser hva det dreier seg om.. grunnen til at jeg spør her i stedet for et tenknisk forum er at jeg ikke er interessert i å lese 3 sider lange lister om uviktige spesifikasjoner som gjør en telefon marginalt bedre enn en annen selv om det ikke vil ha noe som helst å si for meg som forbruker...

Har lyst på ny telefon, tenker på iphone, er det noen andre jeg burde kikke på? Helst ikke dyrere ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5126-alternativer-til-iphone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iphone kan bare stikke.

HTC! Altså det er jo det beste :D Jeg har hatt så mange forksjellige, og like fornøyd hver gang! Joda, iphonene er jo fine de... Men alle ser prikk like ut og ALLE har dem.. Jeg liker å skille meg ut, nå har jeg den nyeste htc'en (rhyme, eller den var hvert fall nyest for 1 mnd siden haha, har ikke sett om det har kommet noen nye) som finnes i lilla :wub:

Iphoner og ipoder er fine, men det er så kjedelig at man er lenket til itunes... Med HTC så bare plugger du den rett i pcen (eller bare tar minnebrukken rett i pcen) og trenger ikke ha noen spesielle programmer:) I tillegg er de lette å bruke, android har alt, ser bra ut, føles bra, og lever lenge:)

Annonse

Ser HTC er nevnt flere ganger og har det selv, åssn andre telefoner kan falle ned 8meter rett i betonget og det er bare å sette sammen igjen og så funkern?! Mista den på trening i går å, smekk sammen. Funker. Jeg har dog HTC Desire.. Den er 2-3 år gammel (eller mer?), men kan gjøre alt det en samsung galaxy eller iphone kan, alt det andre de kan som ikke htc kan trenger man mest sannsynelig ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...