Gå til innhold

Pingle trenger hjelp ;)


Mathilde_

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 32 år ung 3 barns mamma som ønsker å ta tak i kroppen min, og stramme den opp litt:) Nå er det 3 mnd siden siste fødsel, og på høy tid å gjøre noe :)

Min største utfordring er at jeg ikke har mulighet til å gå på treningsstudio ennå, og pga det ikke har tilgang til det meste av det jeg trenger. Men det er jo ikke umulig av den grunn!

Jeg reiser til xxl i morgen for å ordne med stang. Da har jeg manualer med 9 kg på hver, og stang med tilsammen 18 kg. Vet det ikke er mye å gå på, men for meg er det i det minste en start. Og det har ingenting med at dette er et halvhjertet forsøk å gjøre;) alle må vi starte et sted:) Jeg er liten, tynn og svak, men nå skal jeg endre på det:)

Hvor mye mer vekter bør jeg ha nå til å begynne med, og hvilke øvelser skal jeg gjøre? Skriv gjerne hvor mye vekt på hver øvelse også, men ha i bakhodet at jeg er helt utrent ;) Jeg vet at dere ikke kan si eksakt hva som passer for meg, men da vil jeg i det minste ha noe å gå etter :)

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! ser ut som du har motivasjonen til å begynne iallefall! ville anbefalt deg å fokusert på baseøelsene: markløft, knebøy og benkpress. Nå er ikke 18 kg tilsammen så utrolig masse, så ville virkelig vurdert å skaffe deg mer. Om ikke, er det mye annet enn kan gjøre. Vurdert å kjøpe deg slynger? masse flotte, spesielt overkropps øvelser, som kan gjøres her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :)

Har sett litt på det der også, og det ser jo unektelig veldig bra ut :) I tillegg tror jeg nok at 3 åringen min hadde digget det! Hun er utrolig sterk i kroppen, og elsker å bruke den ved f.eks å ballansere på magen på basketballer osv :)

Får se om jeg ikke kan invistere i en sånn neste mnd, denne mnd ble det vekter og stang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...