Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En ting har de rett i og det er at mange av omega-3 tilskuddene som selges i dag er ganske ubrukelige om man følger anbefalt dagsdose. I tillegg er mange av de laget av dårlig harsknet fett.

Den de selger selv er nok god kvalitet, men ikke noe bedre enn Norkost og MyRevolution sin som er vesentlig billigere.

Jeg synes det er håpløst å vite om det er bra eller ikke, så jeg har satset på å spise fet fisk minst 5 dager i uka, og da hiver jeg innpå flere hekto makrell som regel. Det bør holde. Dessuten er det jo bra protein også. Piller er vel for meg, som ikke er toppidrettsutøver, unødig, når jeg kan spise mat. Det tror jeg rekker for meg. Målet er pluss 10 kilo muskler i løpet av 3-4 år, og klare å løpe 21 km under 1.30.

Fortsetter under...

Jeg synes det er håpløst å vite om det er bra eller ikke, så jeg har satset på å spise fet fisk minst 5 dager i uka, og da hiver jeg innpå flere hekto makrell som regel. Det bør holde. Dessuten er det jo bra protein også. Piller er vel for meg, som ikke er toppidrettsutøver, unødig, når jeg kan spise mat. Det tror jeg rekker for meg. Målet er pluss 10 kilo muskler i løpet av 3-4 år, og klare å løpe 21 km under 1.30.

Fiskeolje kommer jo fra fisk så om man får det fra det ene eller andre der spiller ikke så stor rolle så lenge man vet at ikke fettet er harsknet. Men klart spiser man mye fisk er jo det aller best :)

Fiskeolje kommer jo fra fisk så om man får det fra det ene eller andre der spiller ikke så stor rolle så lenge man vet at ikke fettet er harsknet. Men klart spiser man mye fisk er jo det aller best :)

Hvordan kan man være 100 % sikker på at fettet ikke er harsknet? På den andre siden, kan man være sikker på at man ikke får harsknet omega 3 fra makrell i tomatsaus..?

Hvordan kan man være 100 % sikker på at fettet ikke er harsknet? På den andre siden, kan man være sikker på at man ikke får harsknet omega 3 fra makrell i tomatsaus..?

Bruker du flytende fiskeolje vil du kjenne det på smaken om den er harsknet. Derfor det anbefales å bite over kapslene om man bruker kapsler.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...