Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ganske fersk og trenger tips...jeg har født 2 barn og vil gjerne ha bort det lille ekstra på mage rompe lår...er dette mulig og hvordan gjør jeg det?

Fortsetter under...

Skrevet
Hei jeg er ganske fersk og trenger tips...jeg har født 2 barn og vil gjerne ha bort det lille ekstra på mage rompe lår...er dette mulig og hvordan gjør jeg det?

Ja, det er fullt mulig det.

*Om du har mulighet; Begynn med styrketrening, og gjerne også litt aktivteter som gåturer, skiturer osv

*Legg deg ca. 500 kalorier i underskudd pr dag, og få i deg nok proteiner(kylling, fisk, egg) sunt fett(fet fisk, nøtter, tran), og karbohydrater i form av mye grønnsaker

:)

Skrevet

Som nybegynner ville jeg ha anbefalt fullkroppsøkter med styrke (baseøvelser/flerleddsøvelser) umiddelbart fulgt av cardio. Eksempel: 30-45 min styrke eller sirkeltrening, etterfulgt av 20 min cardio i form av tredemølle, roing eller sykkel. 2-3 dager i uka.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...