Gå til innhold

Dødt batteri, anyone help?


Tuva

Anbefalte innlegg

hva er BCAA ?

Forgrenede aminosyrer, kort sagt. Fire essensielle aminosyrer satt sammen på en spesiell måte, som beskytter musklene mot nedbrytning under trening, og som også gir et ekstra kick under trening og bygger raskere. Jeg har hatt stort utbytte av dem, er snart ferdig med min første mnd forpakning, og jeg tar lite (kun 6 gram pr dag). Og jeg har bygget muskler som bare rakkern. Som nyansatt PT og instruktør er jeg bare nødt om til å bli litt mer "bøs" for å bli tatt alvorlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forgrenede aminosyrer, kort sagt. Fire essensielle aminosyrer satt sammen på en spesiell måte, som beskytter musklene mot nedbrytning under trening, og som også gir et ekstra kick under trening og bygger raskere. Jeg har hatt stort utbytte av dem, er snart ferdig med min første mnd forpakning, og jeg tar lite (kun 6 gram pr dag). Og jeg har bygget muskler som bare rakkern. Som nyansatt PT og instruktør er jeg bare nødt om til å bli litt mer "bøs" for å bli tatt alvorlig :)

Hvem "merke" har du brukt?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg usikker på. Sitter på jobb nå og har ikke produktet foran meg, men om du kjøper BCAA hos en god forhandler, er det hipp som happ hvilket merke det er, mener jeg. Så sant du ikke er i oppkjøringen til Ms Olympia eller lignende, tror jeg ikke vi vanlige dødelige merker forskjell. Mitt kostet 249,- for en mnd forpakning, tabletter, 6 tabletter (1 dgs dose) gir 6 gram BCAA. For meg har det virket usannsynlig bra, når til og med samboeren min bemerker at jeg har vokst veldig mye i det siste, så har det skjedd noe :) Jeg er tross alt 42 og har prøvd litt igjennom årene siden jeg startet i 1982, BCAA havner på hyllen av innfridde produkter. Ikke alle produkter har havnet der, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...