Gå til innhold

Star Nutrition - Rapid Pump?


Tacodish

Anbefalte innlegg

Hallaballa,

Jeg fikk et plutselig innfall av å kjøpe et random produkt på min siste bestilling fra Gymgrossisten. Pleier normalt ikke å kjøpe noe jeg ikke har lest noe om på forhånd - men produktet hadde gode reviews, så jeg tenkte hvorfor ikke? I tillegg inneholder det ikke koffein/geranium e.l., noe som passer meg fint iom at jeg ønsker litt off-time fra stimulanter etter å nylig ha tømt en boks Jack3d.

Er det noen her som har testet produktet, og har noe å si om virkning, doseringer osv? Er det nødvendig å ta på hviledager også, slik som det står i produktbeskrivelsen, eller skriver de dette kun for at man skal bruke det opp fortere?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel heller spørre deg, er produktet verdt prisen?

Kan hende jeg formulerte meg litt dårlig i førsteposten her.. Men jeg har altså ikke testet det ennå, så da er det jo litt vanskelig å si om det er verdt prisen eller ikke. Formålet var å høre om noen som har testet produktet syns det var verdt prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet én boks, i tilsvarende setting som deg: "Keen på å leke litt"-ish ved netthandel.

Og, jo, jeg fikk en ekstrem pump. Husker spesielt en økt med bulgarske utfall, hvor jeg trodde låret skulle sprenge. For så vidt en digg følelse, men det har jo null og niks med muskelvekst å gjøre, og jeg merket ingenting på økt styrke, så det blir i så fall kun en utgift for å føle seg litt i himmelen på gymmet.

Verdt pengene? Tja, det får du vurdere sjæl :) Jeg har dog ikke fortsatt å ta den, men ser jo at pump-følelsen kanskje kan gi en indirekte, psykologisk effekt som gjør at man yter litt ekstra, men jeg kjøper meg heller litt ekstra mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for bra tilbakemelding! :) Jeg håpte kanskje det kunne gi meg en liten styrkeøkning, men ut ifra hva den inneholder så er det vel mer et rent nitric oxide-produkt enn noe annet ja. Vel vel, pump er jo kjekt det også. Men blir nok kun med den ene boksen hvis erfaringen min blir lik som din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg glemte å nevne ang. den sinnssyke pumpen, er at det faktisk kan være litt hemmende på enkelte øvelser. I bulgarske utfall og slikt så gir det bare en deilig følelse, men når pumpen blir i overkant ekstrem om du f.eks. trener armer, så føler i hvert fall jeg at jeg ikke klarer en full ROM (spesielt curl-varianter), som jo igjen ikke akkurat kommer positivt ut. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...