Gå til innhold

Hvordan ha med min Samsung Galaxy S2 under trening?

Anbefalte innlegg

Jeg er helt avhengig av å ha med meg musikk under trening, og bruker mobiltelefonen min til det. Men jeg har enda til gode å finne en god løsning til å ha den med, uten at den er i veien..

Iphone har jo disse fine festeløsningene til å ha på overarmen, og jeg lurte på om noen vet om noe lignende løsning for S2?

Til nå har jeg løst problemet med å bruke sykkeltreningstoppen, som har lommer nederst på ryggen (til småflasker?), også har jeg mobilen oppi den.. Men da får jeg jo bare brukt EN topp, hver gang jeg trener, noe som er litt trøblete om jeg ønsker å trene i rene klær hver dag.. :p

Forslag? :)

Fortsetter under...

Henger meg på dette jeg :)

Hørte at Jabra sine var ganske OK...

Til vanlig har jeg pusbelte på og den går på bluetooth på telefonen, derfor bruker jeg vanlige øreplugger med kabel. Lurer på om jeg kan bruke 2 bluetooth devices samtidig? Noen som vet?

Annonse

Bluetooth headset er den beste løsningen. Selv har jeg disse, og er svært fornøyd (god lyd og sitter godt): http://www.jaybirdgear.com/sb2/bluetooth-headphones-features.html

Testa det til jabra både med mobil og pc. Funka ok til mobil, men ikke til pc. Syntes ikke de satt godt heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...