GrommiZ Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Hva syns dere egentlig om den øvelsen?`prøvde den for første gang idag stående, er jo vanskelig å få noe særlig trøkk i treninga. Klarte maks og bruke 32.5kg så det ble [email protected], over det så mista jeg bare balansen.. Må jo være bedre med fremoverbøyd roing? Siter
rudboy Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Poenget er ikke å kjøre tunge vekter, men å aktivere baksiden av skuldrene, og da det bedre å kjøre veldig lette vekter og fokusere på teknikken Stangroing er mer en øvelse for ryggen, mens facepulls skal ta litt "lenger opp" Siter
GrommiZ Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Skrevet 4. februar 2012 Kanskje jeg burde ta den når jeg ikke prøver å kjøre så tungt på trening som jeg gjør for tiden da.. Siter
rudboy Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Kanskje jeg burde ta den når jeg ikke prøver å kjøre så tungt på trening som jeg gjør for tiden da.. Går an å kjøre den uansett, for skuldrene dine vil bli glade om du trener øvelsen Siter
Gjest aaa Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Jeg liker å ta facepulls på slutten av en økt, når jeg er sliten i alle de store musklene som kan hjelpe egoet mitt med å trene tungt. Når du er skikkelig sliten i alt annet rundt der skal du se facepulls får deg til å gråte litt Siter
Ole Whale Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Ta det i bruk med RP som en avslutnings/isolasjonsøvelse..=) Da kan den være noget lett! Siter
Andrea Rostad Halsan Skrevet 4. februar 2012 Skrevet 4. februar 2012 Du kan jo evt gjøre som Kjetil.. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/fyrstikken-pr%C3%B8ver-seg-p%C3%A5-af-%E2%80%93-form-22-12-11-s-24.1245/page-19#post-71483 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.